روزهای خیلی قشنگ
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 7:41 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبینا

من و هادی رفتیم ازمایشگاه صبح ساعت 7 بیدار شدم زود اماده شدم  با هادی رفتیم ازمایشگاه منتظر موندیم تا صدامون بزنن بعدم هادی رو صدا زدن رفت خون داد بعدشم که هر دومون باید ازمایش ادرار میدادیم و اقایی جونی بنده دیشش نمیومد تو اون سرما رفتیم رانی یه عالمه خریدیم خورده یه عالمه دوییده تا بالاخره..... بعدشم که ازمایش ادرار دادیم رفتیم دور دور کردیم و عکس انداختیم و خندیدیم....بعدشم که هرجا میرسیدیم باید وایمیسادیم تا اقایی بره توالت ....بعدشم که من اومدم خونه اماده شدم و رفتم انتخاب واحد کردم و اومدم خونه تا شب خوابیدم خیییلی خسته شده بودم خو...

امروزم که پنج شنبه بود وصبح اقایی زنگ زد گفت که میاد دمبالم که بریم دد منم سریع اماده شدم ورفتیم اول قدم زدیم تو برفا بهدشم رفتیم پیراشکی خوردیم بعدشم رفتیم یه عالمه برف بازی کردیم و من قندیل بستم انقد که اقایی برف ریخت روم بی مرام....بعدشم عکس انداختیم و اومدیم باز یه کم کارای اقایی رو انجام دادیم و بعدم اومدیم خونه و منم بعداظهر خوابیدم خیلی خسته بودم

این روزا خیلی خوشحالم که من و اق هادی داریم  روزای خیلی قشنگی رو تجربه میکنیم چیزی که یه کم ناراحتم میکنه مریض شدن بابایی که ایشالا خوب میشه

دیگه همینا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 19106
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1